معرفی انیمیشن | مدرسه‌ی اسباب‌بازی‌ها «Helen's Little School»
  • کد مطالب: ۱۷۷۴۲۳
  • /
  • ۰۵ مهر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹

معرفی انیمیشن | مدرسه‌ی اسباب‌بازی‌ها «Helen's Little School»

هلن یک دختر پنج‌ساله است که با فشردن دکمه‌ای رنگ‌رنگی وارد مدرسه‌ی خود می‌شود و در آنجا رؤیای معلم بودنش به واقعیت تبدیل می‌شود.

عاطفه جوینی - هلن یک دختر پنج‌ساله است که با فشردن دکمه‌ای رنگ‌رنگی وارد مدرسه‌ی خود می‌شود و در آنجا رؤیای معلم بودنش به واقعیت تبدیل می‌شود.

در حقیقت، بسیاری از دختران کوچک رؤیای معلم شدن دارند اما هلن نمی‌تواند صبر کند تا بزرگ شود. بنابراین تصمیم می‌گیرد که مدرسه خود را با اسباب‌بازی‌هایش دایر کند اما کلاس او معمولی نیست و شاگردانش اسباب‌بازی‌های او هستند.

با فشار دادن یک دکمه‌ی رنگین‌کمانی، همه‌ی اسباب‌بازی‌ها زنده می‌شوند و کلاس درس هلن را پر می‌کنند. او به دانش‌آموزان خود یاد می‌دهد چگونه به یکدیگر کمک کنند، چگونه یک کیک تولد خوش‌مزه بپزند یا یک عکس گروهی خوب بگیرند و ... .

همچنین به آن‌ها مهارت گوش دادن را می‌آموزد می‌گوید که گوش دادن به دیگران بهترین راه برای یادگیری است. هلن در این کلاس درس متوجه می‌شود که معلم بودن کار آسانی نیست و به صبر و حوصله بسیاری نیاز دارد.

این انیمیشن برای کودکان ساخته شده است و هدف آن این است که مسائل کوچک را به کودکان به شکل تصویری، با شخصیت‌های مختلف و به زبان ساده آموزش دهد.

واقعیت این است که کودکان در دنیایی متفاوت از ما قرار دارند و دنیا را به شکلی که ما می‌بینیم نمی‌بینند. این باعث می‌شود برخی مواقع والدین نتوانند به دنیای کودک ورود کنند و آنچه می‌خواهند به کودک آموزش دهند.

این انیمیشن مطالب را به شکل ساده و به زبان خود کودکان به کودکان آموزش می‌دهد.

این مجموعه، قسمت‌هایی مانند عکس گرفتن دسته‌جمعی، جشن ورود بهار، عوض کردن برنامه‌ی روزانه، رفتن به پیک‌نیک و ... را دارد که در هریک برخی آداب و مفاهیمی که والدین نمی‌دانند چگونه باید به کودکان آموخته شود در قالب انیمیشن به آن‌ها بیاموزد.

 

نام:
مدرسه‌ی کوچک هلن
Helen's Little School

تکنیک:
سه‌بعدی کامپیوتری

تعداد قسمت:
۵۲

مدت:
۱۲دقیقه

کشور سازنده:
فرانسه

سال ساخت:
۲۰۱۷

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.